Huurdersportaal tijdelijk niet beschikbaar

helen

Wij zijn onze digitale dienstverlening aan het vernieuwen en verbeteren, zodat wij je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
Ons huurdersportaal is daarom vanaf donderdag 8 mei tijdelijk niet beschikbaar.

Onze website en het huurdersportaal worden volledig vernieuwd. Door alle technische voorbereidingen kunnen we daarom het huidige huurdersportaal niet langer gebruiken.  Dat is de reden dat het huidige huurdersportaal vanaf donderdag 8 mei niet meer beschikbaar is.

Wat betekent dit voor jou?

  • Je kunt tijdelijk niet meer inloggen op het huurdersportaal.
  • Je kunt geen documenten of facturen meer bekijken.
  • Je kunt geen wijzigingen meer doorgeven via het portaal.

Je geeft een reparatieverzoek telefonisch aan ons door op 088 – 3850 800 (keuze 1).

Vernieuwde online omgeving

Vanaf juni zijn onze nieuwe digitale diensten weer beschikbaar en kun je gebruikmaken van ons vernieuwd huurdersportaal. Wij vragen jou dan om je opnieuw te registreren. De brief met instructie en jouw persoonlijke code om jouw account te activeren ontvang je in de loop van juni.

Heb je in de tussentijd vragen of wil je iets wijzigen? Neem dan gerust contact op met ons WoonAdviesTeam via 088 – 385 0800. Of stuur een e-mail naar post@wonenlimburg.nl

 

Uitgelicht

Zoeken