U kunt altijd bij Wonen Limburg terecht met uw woonzaken. Samen met u doen we er alles aan om u zo prettig mogelijk te laten wonen.
Hoe werkt het als ik een woning bij Wonen Limburg huur? Hoe kan ik een storing melden of reparatieverzoek doorgeven? Ik heb last van mijn buren en we komen er samen niet uit: wat nu? Heel gemakkelijk werkt Mijn Wonen Limburg: een aantal gegevens van u staat hier al voor u klaar zodat u deze niet nog eens voor ons hoeft in te vullen. Wel zo gemakkelijk. U voegt daar dan uw verzoek of melding aan toe.
Iets regelen kunt u ook zonder Mijn Wonen Limburg, maar dan moet u uw persoonlijke gegevens iedere keer opnieuw voor ons invullen. Zie hiervoor de aanvragen en meldingen hieronder, bij 'Ik wil iets regelen'.
Bent u geen huurder van Wonen Limburg? Ook dan kunt u hieronder enkele zaken online regelen. Bijvoorbeeld het melden van overlast.
Heeft u een algemene vraag of opmerking, wij horen het graag! Stuur uw mail naar post@wonenlimburg.nl.
Komt u er niet uit? Bel dan met ons WoonAdviesTeam via 088 - 3850800.