Reparatie en storing melden

  • U heeft een reparatieverzoek

    Wij zijn samen verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Wonen Limburg neemt u veel onderhoud uit handen, maar we verwachten dat u een deel van het dagelijks onderhoud zelf uitvoert.

  • Noodgevallen en brandschade

    In noodgevallen kunt u ons 24 uur per dag bellen op telefoonnummer 088 - 3850800.

  • Melden via telefoon 28 november 2019

    U kunt uw reparatieverzoek of storing telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 088 - 385 0800 en kies dan optie 1.

  • Melden via Mijn Wonen Limburg

    Via uw eigen pagina in Mijn Wonen Limburg vult u geen persoonlijke gegevens in. U geeft gemakkelijk en direct uw reparatieverzoek aan ons door.

  • Melden via online formulier

    In dit formulier vult u uw eigen gegevens in en geeft u uw reparatie aan ons door.

  • Abonnement huurdersonderhoud

    Wij bieden u voor een klein vast bedrag per maand een abonnement huurdersonderhoud aan. Hiervoor doen we allerlei kleine werkzaamheden aan uw woning, zoals het schoonmaken van de dakgoot.

  • Liftstoring 04 april 2023

    Wonen Limburg heeft voor alle personenliften in haar woongebouwen een onderhoudscontract afgesloten. Als er een liftstoring is, kunt u zelf contact opnemen met de liftinstallateur. Het nummer vindt u altijd bij de lift.

  • Geen warm water of verwarming? 01 mei 2023

    Als u in uw hele woning geen warm water hebt of de verwarming doet het niet, dan heeft de installatie van uw centrale verwarming storing. Een storing aan uw cv-installatie kunt u rechtstreeks melden bij de cv-installateur. Dit gaat gemakkelijk en snel.

  • Storing of reparatie aan zonnepanelen 21 september 2023

    Voor een storing of een reparatieverzoek aan de zonnepanelen kunt u terecht bij één van onze installatiebedrijven.

  • Storing aan watervoorziening, kabel of telefoon 04 april 2023

    Neemt u contact op met het verantwoordelijke bedrijf.

Uitgelicht

Zoeken