Wij zijn samen verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Wonen Limburg neemt u veel onderhoud uit handen, maar we verwachten dat u een deel van het dagelijks onderhoud zelf uitvoert.
In noodgevallen kunt u ons 24 uur per dag bellen op telefoonnummer 088 - 3850800.
U kunt uw reparatieverzoek of storing telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 088 - 385 0800 en kies dan optie 1.
Via uw eigen pagina in Mijn Wonen Limburg vult u geen persoonlijke gegevens in. U geeft gemakkelijk en direct uw reparatieverzoek aan ons door.
In dit formulier vult u uw eigen gegevens in en geeft u uw reparatie aan ons door.
Wij bieden u voor een klein vast bedrag per maand een abonnement huurdersonderhoud aan. Hiervoor doen we allerlei kleine werkzaamheden aan uw woning, zoals het schoonmaken van de dakgoot.
Wonen Limburg heeft voor alle personenliften in haar woongebouwen een onderhoudscontract afgesloten. Als er een liftstoring is, kunt u zelf contact opnemen met de liftinstallateur. Het nummer vindt u altijd bij de lift.
Als u in uw hele woning geen warm water hebt of de verwarming doet het niet, dan heeft de installatie van uw centrale verwarming storing. Een storing aan uw cv-installatie kunt u rechtstreeks melden bij de cv-installateur. Dit gaat gemakkelijk en snel.
Voor een storing of een reparatieverzoek aan de zonnepanelen kunt u terecht bij één van onze installatiebedrijven.
Neemt u contact op met het verantwoordelijke bedrijf.