Administrator
Wonen Limburg biedt u voor een klein vast bedrag per maand een abonnement huurdersonderhoud aan. Dan doen wij allerlei kleine werkzaamheden aan uw woning, zoals het schoonmaken van de dakgoot.
Wij begrijpen dat sommige reparaties niet makkelijk zelf te doen zijn. Denk bijvoorbeeld aan het vegen van de schoorsteen of het schoonmaken van de dakgoot. U kunt die zorg ook aan ons overlaten door bij ons een abonnement huurdersonderhoud af te sluiten. Wij nemen u dan voor een klein, vast bedrag per maand verschillende kleine werkzaamheden uit handen die niet door schuld of nalatigheid zijn ontstaan. U hoeft uw reparatieverzoeken alleen nog maar aan ons door te geven.
Bent u al huurder? Dan betaalt u eenmalig een bedrag aan entreegeld. Nieuwe huurders kunnen binnen drie maanden zonder extra kosten een abonnement afsluiten. Neem voor meer informatie contact op met ons WoonAdviesTeam via telefoonnummer 088 - 3850800. U kunt ook direct abonnee worden door het aanmeldingsformulier te downloaden en aan ons op te sturen. Of het online formulier invullen en aan ons verzenden.
Meer informatie over het abonnement huurdersonderhoud leest u in deze folder.
Voor uw lidmaatschap van het abonnement huurdersonderhoud gelden de volgende voorwaarden:
Ook als u bijvoorbeeld zelf nieuw sanitair of een nieuwe keuken heeft aangebracht, voeren wij hieraan reparaties uit. Deze klussen moeten dan wel onder het abonnement huurdersonderhoud vallen. Wij betalen in dat geval de loonkosten en de materialen die wij standaard gebruiken. Hebben we materialen nodig die niet standaard zijn, dan zijn de extra kosten voor uw rekening. We gaan er hierbij van uit dat de te repareren gebreken niet door schuld of nalatigheid zijn ontstaan.
Deel deze pagina op