Ingrid Bekker
Wij zijn samen verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Wonen Limburg neemt u veel onderhoud uit handen, maar we verwachten dat u een deel van het dagelijks onderhoud zelf uitvoert.
Is er iets kapot in uw woning? U kunt op 4 manieren een reparatieverzoek bij ons indienen:
• via Mijn Wonen Limburg, met invulvelden die al voor u zijn ingevuld;
• het online formulier reparatieverzoek , waar u uw gegevens zelf invult. Gebruik liever geen Internet Explorer. De kans op foutmeldingen is dan groot;
• telefonisch via 088 - 3850800; volg het keuzemenu en u krijgt direct uw onderhoudsbedrijf aan de lijn;
• bij een van onze medewerkers in de dichtstbijzijnde buurtwinkel.
Uw verzoek tot reparatie komt automatisch terecht bij het onderhoudsbedrijf van uw regio. Of u nu belt, mailt of op een andere manier het verzoek doorgeeft. Makkelijker kan niet! In dit filmpje leggen we uit wat er gebeurt als je een melding maakt.
Wij zorgen ervoor dat uw melding meteen doorgestuurd wordt naar onze collega-onderhoudsbedrijven. Het is zelfs zo dat, als u tussen 8.30 en 17.00 uur ons belt en kiest voor keuze 1, u direct een afspraak kunt maken wanneer de reparatie kan worden uitgevoerd. Doordat wij alle reparatieverzoeken rechtstreeks doorgeven aan onze vaste onderhoudsbedrijven, kan de reparatie sneller worden opgepakt. Dit vinden we belangrijk voor meer klanttevredenheid. Ook moet dit ertoe leiden dat de kwaliteit verbetert en dat de onderhoudskosten omlaag gaan.
Dit zijn Van der Meijs (voor Horst en Panningen), samenwerkingsverband Gilde Limburg (Raedts, Janssen de Jong OnderhoudPlus, Gebr. Janssen, Driessens, Manders Totaal en Brinkman) (voor Venray), samenwerkingsverband Limburg Integraal (Maasveste Berben Bouw, Jac Ruijters (schilder en onderhoud) en Cuypers-Pex) (voor Weert en Roermond), Coen Hagedoorn Bouwgroep (voor Heerlen) en Smeets Groep (voor Sittard en Maastricht). De bedrijven Feenstra en Kemkens verzorgen het onderhouden en verbeteren van de technische installaties.
Wat ons betreft kunt u deze namen meteen vergeten. Zij zijn onze collega’s, en werken uit naam van Wonen Limburg aan uw woning. En beschikken uiteraard over alle informatie van uw woning. Zij melden aan ons wat de werkzaamheden aan uw woning zijn geweest.
Wij zijn benieuwd naar uw mening over de uitgevoerde werkzaamheden. Daarom ontvangt u na de reparatie een aantal vragen over de kwaliteit en serviceverlening. Zo kunnen wij en onze collega-partners ervan leren.
Wij begrijpen dat sommige reparaties niet makkelijk zelf te doen zijn. Denk bijvoorbeeld aan het vegen van de schoorsteen of het schoonmaken van de dakgoot. U kunt die zorg ook aan ons overlaten door bij ons een Huurdersabonnement af te sluiten. Wij nemen u dan voor een klein, vast bedrag per maand verschillende kleine werkzaamheden uit handen die niet door schuld of nalatigheid zijn ontstaan. U hoeft uw reparatieverzoeken alleen nog maar aan ons door te geven. Graag informeren wij u over het Huurdersabonnement
Deel deze pagina op