Wat is een noodsituatie?

Administrator

Bij noodsituaties zoals brand, grote waterlekkage of een levensbedreigende situatie kunt u het beste met het algemene noodnummer bellen: 112.
Wilt u hierna Wonen Limburg ook informeren?

Dringende reparatieverzoeken?

Wij vragen u dringende reparatieverzoeken altijd telefonisch bij ons te melden. U belt hiervoor – ook buiten kantoortijden – telefoon 088 - 3850800. U krijgt dan contact met onze medewerker Onderhoud of de Meldkamer.
Indien het een dringend reparatieverzoek is, schakelen zij direct een monteur in die de reparatie voor u uitvoert.

Een aantal reparatieverzoeken kunt u rechtstreeks aan het betreffende onderhoudsbedrijf doorgeven. Hiervoor hebben wij met een aantal onderhoudsbedrijven, onze ketenpartners, contracten afgesloten. Het gaat hierbij om storingen aan uw cv- en liftinstallatie.

Geen warm water of verwarming?

Een storing aan uw cv-installatie kunt u rechtstreeks melden bij de cv-installateur.
- Huurders van onze buurtwinkels in Horst, Venray en Panningen bellen met Feenstra Warmtezorg, telefoon 088 - 8455000.
- Huurders van onze buurtwinkels in Roermond, Weert, Heerlen, Sittard en Urmond bellen:
voor individuele cv-ketels: Kemkens Installaties, telefoon 088 - 5050330.
voor gezamenlijke cv-ketels (woongebouwen): Unica, telefoon 046 - 4745377.

Liftstoring?

Wonen Limburg heeft voor alle personenliften in haar woongebouwen een onderhoudscontract afgesloten. Bij een liftstoring of kapotte lamp in de lift, kunt u contact opnemen met de liftinstallateur. Het telefoonnummer vindt u altijd bij de lift.
Denkt u eraan om bij de melding aan te geven op welke verdieping de lift stilstaat en of er personen vastzitten in de lift?

Storing aan watervoorziening, kabel en telefoon?

Neem contact op met het drinkwaterbedrijf of uw netwerkbeheerder.

 

 

Uitgelicht

Zoeken