ine
De grootschalige verduurzaming bestaat uit een aantal stappen.
Stap 1:
Als uw woning op de planning staat, wordt er contact met u opgenomen door een van onze partners. De huidige situatie wordt goed in kaart gebracht (inspectie) om te kijken of uw woning in aanmerking komt voor een energetische renovatie.
Stap 2:
Hierna wordt bepaald welke werkzaamheden uitgevoerd worden om uw woning energetisch te verbeteren. U krijgt ook te horen wie deze werkzaamheden gaat uitvoeren en wanneer dit gaat gebeuren. Er wordt een renovatievoorstel opgesteld voor uw woning en de netwerkpartner neemt alles direct samen met u door.
Stap 3:
Tijdens de uitvoering van de renovatie verloopt het contact via een vast aanspreekpunt van de netwerkpartner. Het aanspreekpunt houdt u op de hoogte van de planning, het verloop van de werkzaamheden en de afronding van de werkzaamheden. Vragen kunt u altijd aan deze persoon stellen.
Stap 4:
Na afloop van de energetische renovatie ontvangt u een KWH klanttevredenheidsenquête via de mail. U helpt ons enorm om deze enquête in te vullen om onze dienstverlening te verbeteren en u in de toekomst beter van dienst te zijn.
Stap 5:
Na uitvoering van de energiebesparende maatregelen komt Adviesbureau Nibag bij u langs om de getroffen maatregelen fysiek te controleren. Deze inspectie is voor ons als woningcorporatie wettelijk verplicht om de energielabels te actualiseren. Deze inspectie lijkt veel op de inspectie voorafgaand aan de uitvoering. U ontvangt vanzelf bericht van Adviesbureau Nibag als inspectie nodig is. De inspecteur van Nibag kan zich altijd legitimeren. Vraagt u daar gerust naar!
Deel deze pagina op